Version française / Activités / Communications
CEROS - Communications - Management, identité et légitimité - 2020
Communications 2020
- Mani Z. et Chouk I, 2020, Vers la prise en compte de la capacité d'apprentissage des objets connectés pour comprendre la résistance des consommateurs, Congrès International de l'Association Française du Marketing, Biarritz.
- Tandilashvili, N., 2020, Organisational autonomy and Performance contracts at French universities, JMG & SIW SIDREA Virtual Workshop “Governance and performance in universities: a missing link?”, University of Naples - Federico II (online participation); 16 novembre 2020
- Benzerafa-Alilat, M., Tandilashvili, N. & Friscia M., 2020, Do the members of Parliament use the performance audit they request to a Supreme Audit Institution? French case. Workshop annuel de CIGAR, “The Quality of Public Sector Audit: Profession, Institutions and Standards”, (online participation); Oslo, 16-17 juin 2020
- Tandilashvili, N., 2020, Global Challenges in Higher Education, The 4th International Scientific Conference of Georgian Technical University “Globalization and Current Challenges in Business”, (online participation); 26-27 Juin, 2020
- Benzerafa M., 2020, Etude de l’élaboration d’une politique locale de mobilité et de ses outils de pilotage à partir de données massives, communication au 9ème Colloque AIRMAP – Territoires intelligents et Management public durable. Montpellier (en ligne) – 26 octobre 2020. (co-auteur : Zampiccoli L.)
- Benzerafa M., 2020, La mesure de l’inflation normative. Essai d’identification de la nature d’un instrument de management public communication au 9ème Colloque AIRMAP – Territoires intelligents et Management public durable. Montpellier (en ligne) – 26 octobre 2020. (co-auteur : Gibert P.)
- Bellini B. & Beierlein L., 2020, Digital innovation intermediaries for co-creating sustainability oriented product : an exploratory study, Euram Conference 2020, décembre.
- Bellini B. & Beierlein L., 2020, Linking responsible production and consumption: the role of social digital intermediaries ; The case of a French Cooperative Society of Collective interest, 36th EGOS Colloquium, 2-4/7.
- Bellini B. & Beierlein L., 2020, « Mobiliser le client pour développer des produits alimentaires responsables : Analyse de deux initiatives digitales innovantes, AIMS Conference, juin.
- Grégoire S., Boulbes N., Quinio B., Boussard M., Chopinaud C., Moigne A.M., Testu A., Celiberti V., Fontaneil C., Perrenoud C., Lartigot Campin A.S., Saos S., Chevalier T., Pois V., de Lumley H., de Lumley M.A., Harfouche A., Marciniack R., Carrez P., Hervé T. 2020. First results of an innovative multidisciplinary method using Machine Learning to define human behaviors and environment during the Caune de l’Arago (Tautavel, France) Middle Pleistocene occupation. UISPP 18th world Congress, Paris.
- de Pechpeyrou P., Boulbes N., Kotras B., Quinio. B. (2020) Recourir à des technologies immersives à des fins de recherche : quand les frictions conduisent à l’appropriation. Colloque sur le marketing digital, Sep 2020, Paris, France. ⟨hal-02956435⟩
- Quinio B., Boulbes N. De Pechpeyrou P., Kotras B. (2020) Use cases of virtual reality to visualize a database - how useful is VR for archaeology researchers? In Digital Tools & Uses Congress (DTUC’20), October 15–17, 2020, Hammamet, Tunisia. ACM, New York, NY, USA, 8 pages.
Mis à jour le 14 décembre 2022