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CEROS - COMMUNICATIONS - MANAGEMENT, INNOVATION ET LEGITIMITE
Communications 2025
- Application de concetp de supply chain managment au secteur des soins médicaux et de réadaptation-le cas des plateaux techniques de réucpération(PTR), Garance Pfulghaupt, Thierry Fouque
- De Pechpeyrou P.Abdemajid A, Agrebi S, Quinio B, Grandpierre T, Apprendre en s'amusant! Quand l'expérience de visite muséale se vit au travers d'une application gamifiée", AFM 2025
- Alam S, Lavorata L, Quinio B, "Ai in Marketing Practices: Ethical Stakes for Consumers on Brand Trust. A literature review", AFM 2025
- Quinio B, Harfouche A, Bakhos-Douailly H,"AI driven organiszational learning: insights from Archaeology and Banking Compliance:"30 ème conférence de l'AIM
- Quinio B"Intelligence Artificielles génératives: qu'est-ce que cela change pour les managers?"revue soins-cadres janvier-février 2025
- AI-driven organizational learning: insight from archeology and banking compliance
- Human-centered approach for a sustainable Storage Location Assignment Problem. MOREIRA Trindade MARIA Alice, RAKIZ Asma
- A Sustainable Model for Optimizing the Water Supply Chain: Case Study of the Gantour Deposit LABIED Othmane, FENIES Pierre, RAKIZ Asma
- AI in Marketing Practices: Ethical Stakes for Consumers and Influence on Brand Trust. A literature Review, Shahin Alam
- Agrebi Sinda & Agrebi Meriem (2025), The effects of AI-based product recommendation systems on consumers’ cross channel behaviors, AMA Global Marketing SIG, Sydney
- 2025 “Strong sustainability challenges: interrelation between design process and user’s behaviour and impact of rebound effects. Proposal of a theoretical framework”, EURAM, June, Florence, L.Lavorata, en collaboration avec le projet ANR D-TechnoSS (1er auteure)
2025 “Consequences of CSR’s as perceived by French Consumers on Champagne Brand Image: Role of Consumers expertise and Product’s Representation”, American Marketing Science, May, Montreal, eL.Lavorata, Y. Gicquel - 2025 “AI in Marketing Practices: Ethical Stakes for Consumers and Influence on Brand Trust. A literature Review”,colloque AFM, Mai, Lille,L. Lavorata, S.Alam et B.Quinio
- 2025 “La consommation de pain recyclé: rôle de l’identité du consommateur et de ses représentations. Une revue de littérature », colloque AFM, Mai, LillL.Lavorata, B. Bellini et N. Bouroujerdi
- Athens Journal of Business & Economics, Terro Nawal
https://www.athensjournals.gr/business/2024-6192-AJBE-Lavorata-03.pdf - Consumption and eco-conception: toward a new collaboration? A study among French consumers, Terro N
- Understanding Consumer Perception of Eco-Designed Products: Proposal of A Conceptual Framework. A study among French Students, Terro N
- Peut-on anticiper les apports et les limites des rapports confiés aux corps de contrôle de l’administration ? L’exemple de la déconcentration, Benzerafa Alilat M, Gilbert P
Mis à jour le 15 mai 2025